Prao veckan

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | IPhone 5c 

Denna veckan som precis tagit slut så har jag varit på prao som man är på i 8:an. Då var jag på rusta med min kompis, då vi fick packa upp nya saker och fronta och dessutom har vi plockar upp 250 flaskor Victoria Secret som tog slut efter en dag! Haha folk älskar tydligen dom typ 10 åringar haha. Lite långtråkigt var det eftersom dom andra saker måste större göra. Men det var en kul upplevelse att testa på vuxen livet. 

Min lunch ser ni på bilden och det roliga var att jag åt där för första gången och blev frågad en massa frågor av en random person om maten. Och dom var svåra att svara på men improviserade ganska mycket! Men den veckan var faktiskt ganska kul. Men i morgon börjar en ny vecka och så är det bara 2 veckor till påsklovet så sjukt skönt hoppas det är som hela veckan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0