Söndag

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | IPhone 5c

Hej allihopa! Jag kan börja med att nu har vi PÅSKLOV! Det är så sjukt skönt att vara ledig ett tag och få vara med kompisar och göra saker man behöver göra. Själv är jag med moa och hon har varit i England ett tag så nu fick vi äntligen sova över och vi har faktiskt haft riktigt kul. Först så gick hon 8 km och jag åkte longboard. Sen så nu har jag åkt 6km och hon har gått med hundarna och det är då skönt när solen är ute också. 

Snart ska vi på konfa men vi vet inte om vi kan komma dit, vi tänkte cykla men det blåser så mycket så vi vet inte ännu.  Men vi får se senare. Men hoppas ni har en bra söndag för det har jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0