Februari

 
Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D
 
En bra helg, som tyvärr är slut nu. Men jag är nöjd med den som den har varit.
Det började i fredags när jag åkte hem till Moa efter skolan och skulle sova där. Då gjorde vi denna videon som ligger här under. Det var sjukt kul att göra. Sedan dagen efter så åkte jag hem och direkt då kom Anna och skulle sova hos mig. Först gjorde vi ingen men sen gjorde vi pastasallad och fruktsallad och sedan på kvällen såg vi på Melodifestivalen och hade världens mys.
 
Idag har det varit ganska drygt som det alltid brukar vara på söndagar men som tur var så pigga jag upp mig med lite daimtårta som är sååååå gott! sedan nu bloggar jag coh sedan ska jag fixa en massa annat innan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0