Söndag

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D
 
Hejsan! Söndagen som jag alltid har ångest över är snart slut. Men i dag har jag inte haft sån stor ångest. Men dagen var bra, den började men att jag vakna upp hemme hos jonna, vi tog kort ute i blåsten, fast det gick inte så bra så vi gick. Sedan kom jag hem, då gjorde jag och pappa våfflor. Jag vet inte direkt när våffeldagen är men isåfall är vi efter eller före. Det var gott iallafall.
 
Nu åt vi just den här underbara goda maten som är på bilden. Älskar den maten så god!
Nu ska jag bara duscha och sedan göra mig färdig och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Moa

åh vilka mysiga bilder!
och måste bara säga att din header var super snygg!! :)

2014-02-19 @ 13:53:17
URL: http://photoMP.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0