Klättring och Glassmagasinet



























Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | IPhone 5c 

Hejsan! Nu så är det söndag och jag känner mig helt slut! Hela dagen i går så höll jag igång. Jag åkte inte till stan med  kompisar och där träffa vi våran konfirmand grupp. Då gick vi och klättra i en silo och det var sjukt kul! En sak som man skulle kunna göra om. Efter det så åt vi på Glassmagasinet och det var årets första och jag tycker det är riktigt coolt och det var supergott! 

Efter den goda glassen så gick vi till en kyrka och gick längst upp på kyrktorn och det var en sjukt fin utsikt. Mysigt. Efter det så träffa vi konfirmander från hela Gotland och då fick jag träffa mina andra underbara vänner som man kanske inte träffar så ofta så det var super trevligt. Men där så gjorde vi en massa saker där som var jätte roliga. Och fick ont i mitt ben efter jag trampa snett och sen så gjorde det ont hela tiden när jag låg still. Jätte jobbigt! Men en underbar dag! 


Kommentarer
Postat av: ella

Jättesöt blogg!

Svar: Tack, desamma!

2014-03-26 @ 16:31:58
URL: http://www.ellalinneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0