Dreams

Google
 
Vem skulle inte vilja ha detta?
Man vill lixom blanda båda, man vill ha lite av dedär enkla och stilrena huset men sen vill man också ha lite av dedär mysiga i en villa. Skulle varit perfekt! Men inget sådant finns ju på Gotland, haha!
 
Jag vill lixom kunna se min framtid och se om jag får ett fint hus eller en familj och hur mitt jobb kommer se ut. Jag skulle vilja planera min egen väg, men ändå så vill jag bara att livet ska gå sin egen väg. Dedär är svårt. Men något som kommer vara viktigt när jag blir vuxen och bor ensam, det är min miljö! Jag tycker det är jätteviktigt att man trivs där man bor!
 
Hur vill ni att erat hus ska se ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0