Hello!

 
Idag i skolan så hade vi studietorgsdag, det går ut på att man får göra sina egna lektioner och får plugga på det man själv behöver. Och för mig blev det mer en lek typ, jättesvårt att koncentrera sig. Men efter skolan så åkte jag och Moa till Visby för hon skulle hämta sina glasögon. Då passa vi också att kolla i affärer också. Då passa jag på att köpa presenter till Anna som fyller om 4 dagar!
 
Kylan kommer och de är så sjukt fin på stan, massa slingor och ljus,jag har så sjukt svårt för kylan så jag sitter under täcker med tjocka strumpor och med en massa filtar och kolla på paradise hotel. Jag har missat hela denna veckans avsnitt så får ta igen nu.
 
Men hoppas ni har haft en härlig dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0