22 Oktober

 
Ååå! det finns så mycket att berätta.
För det första så är jag tillbaka, ni som läser min blogg här visste inte, men ett litet tag så bytte jag
 bloggportal till Devote.se men sedan kände jag att det var inte min grej så nu stannar jag här. Jag har nu höstlov och den känslan är underbar! Men snart är det slut och det är dags att förbreda sig för skolan igen.
 
Men tanken på att det snart blir vinter känns helt overkligt, för jag vill gärna ha kvar hösten och alla fina färger. Men det betyder att jag kommer närmare tills jag ska åka till Thailand. Det är bara 44 dagar kvar. Det är så sjukt!
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Din syster - Beatrice

WOOOOHOOOOO älskade syster. Välkommen tillbaka hit på blogg.se haha!

Svar: Nämen tackar!! :)

2014-10-23 @ 00:26:07
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: kille

Måste bara få säga hur vacker du är: ) skulle gärna ge dig en kyss

Svar: Tack?

2014-10-26 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0