Skolavslutningen 2015, 9:an

 
♥SOMMARLOV♥
 
Denna dag var helt underbar för mig! Jag slutade nian för bara några dagar sedan och det var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv. När vi slutar nian på våran skola så åker vi vagn, dansar, middag och lite avskeds fest på kvällen. Men det var en riktigt bra dag och jag hade hur kul som helst. Kommer sakna alla människor så mycket och hela skolan som jag har gått i 3 år! Nu ska jag bli stor och börja gymnasiet och det är ett stort steg i livet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint skrivet och fina bilder saknar er alla kommer sakna er så mycket och det kommer Skänna tomt i skolan utan er

Svar: Kommer sakna skolan något otroligt! Synd att jag Inte vet vem som skriver men gulligt skriver! :) <3

2015-06-16 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0