TAGGAD PÅ LIVET

 
Hejsan mina kära! 
Vart ska jag börja? Jag har inte bloggat på 26 dagar, inte ovanligt men känns lite tomt att inte sitta framför datan att blogga varje dag. Men det är Nationella prov och det är sjukt mycket nu mot slutet. Innan jag slutar 9  så ska jag åka till Polen med min klass och är så sjukt taggad! Men jag är också så himla taggad på sommaren med all värme och jag är sjukt tagggad på att blogga och att göra videos till min youtube kanal! 
 
Ni visste väll att jag hade en youtube kanal? Sök på Fanny Jakobsson så kommer min kanal upp. Skule varit sjukt kul om ni gick in och prenumererade eller gilla något klipp. Kommer komma upp en massa videos i sommar. Ni kan också ge tips på vad jag kan göra.
 
 Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andreas/agge

Fifan vi lider med dig, jobbigt med nationella o på onsdag är det matte :( tråkigt att höra att du har ej bloggat på 26 dagar, blir ju typ ledsen. Du måste börja skriva mer! Jag bara längtar efter dina kommande videos på youtube (Y) (<-- tumme up) ha det gutt, xoxo ditt största fann

2015-05-04 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0